دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

دکتر ولقان حسینی متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک برنامه نویس و طراح وب ایرانی سئو کار و گرافیست

 

 

شرکت توسعه تمدن پارسیان

کلین کام و کلین فون
 
 

اثرات سو امواج الکترومغناطیسی، برای تمام افرادی که روزانه بیش از 6 دقیقه بطور ممتد از تلفن همراه استفاده میکنندیا کاربران مانیتورهای LCD و غیر LCD و ... که تا شعاع 4 متر اطراف خود را تحت تاثیر امواج الکترومغناطیسی خود قرار میدهند، همیشه یکی از مهمترین دغدغه های پزشکان بویژه دانشمندان در سراسر دنیا بوده است.
 زیرا سرطان، تومور، میگرن، سقط جنین و... تنها تعدادی از عوارض جانبی استفاده از تلفن همراهتان میباشد. اما با زندگی در کناریک کفش دوزک کوچک جادوئی میتوان تمام این مباحث و دغدغه ها را به آسودگی حل نمود. چون طی آزمایشات و تحقیقات انجام شده توسط مراکز تحقیقاتی جهان، نشان داده شده که کلین فون و کلین کام که از نوعی سرامیک خاص و در شرایط ویژه ساخته شده اند توانایی جذب و دفع بین 50 تا 90 درصد امواج الکترو مغناطیسی مضر را دارند. 
ردیاب امواج تلفن همراه، میکروفن مخفی و دوربینهای جاسوسی بی سیم
   
سامانه ای کاملا پیشرفته و قابل اطمینان و محصولی جدید برای ایجاد محیط کاری امن و سالم مجهز به سیستم هشدار دهنده و چراغ LED برای شناسایی هر گونه امواج تلفن همراه و دوربینهای مخفی , جاسوسی , میکروفنهای صوتی و سیگنالهای آنالوگ و دیجیتال.
این سامانه بهترین و مورد اعتماد ترین وسیله برای اطمینان حاصل کردن از اینکه کسی نتواند وارد حریم شخصی شما شود و یا تصاویر یا صدای شما را ضبط کند. تنها وسیله ای دیجیتالی که امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. خصوصا درصورت ضبط تصاویر در اماکن ورزشی مخصوص بانوان و استخر خانمها می توان از ضبط تصاویر آگاهی پیدا کرد.
 ردیاب امواج تلفن همراه، میکروفن مخفی و دوربینهای جاسوسی بی سیم
مسدود كننده امواج تلفن همراه ، بلوتوث
    
    
با گسترش روزافزون تكنولوژی و توسعه تلفن همراه در كشور پهناور ايران روزانه بيش از 48ميليون مشترك از اين تكنولوژی عصر حاضراستفاده مي نمايند اما مكالمات تلفن همراه در برخی از اماكن مانند سالنهای كنفرانس ، جلسات، بخشهای C.C.U و I.C.U بيمارستانها و مراكز درمانی، مراكز آموزشی و سالن های امتحانات، مراكز اقتصادی، فرهنگی، سياسي و ... از نظر ايمني و امنيتي موجب سلب آرامش و آسايش مي گردند.
شركت توسعه تمدن پارسيان با سالها فعاليت در زمينه طراحي و عرضه محصولات ارتباطي و مخابراتي جهت رفع اين مشكل هم اکنون در حال تولید و عرضه مسدود كننده تلفن همراه در قالب نمايندگي انحصاری یکی از قويترين توليدكنندگان دستگاههاي مخابراتی و ارتباطي و مسدود كننده امواج تلفن همراه در كشور كره جنوبي می باشد. اين سيستم در 7 مدل عرضه مي شود.
مسدود كننده امواج تلفن همراه ، بلوتوث
 تقویت کننده تلفن همراه در اماکن
      
در سطح كشور ما مکانهایی وجود دارند كه به جهت موقعيت جغرافيايي، امواج تلفن همراه در آنها با دشواری دريافت ميگردد و يا بعضي از مشتركين از آنتن دهي ضعيف شبكه تلفن همراه ناراضي مي باشند و هنگام استفاده از آن در مكانهايي كه امواج تلفن همراه به راحتي دريافت نميشود دچار مشكل ميشوند.

Signal Repeater، يك تقويت كننده بسيار قوی امواج تلفن همراه است كه در تمامي مكانهايی كه آنتن دهي تلفن همراه ضعيف باشد، كاركرد بسيار دقيق و چاره سازی دارد و قادر است تحت ضعيف ترين شرايط آنتن دهي، امواج تلفن همراه را دريافت نموده و كاملا تقويت نمايد.
تقویت کننده تلفن همراه در اماکن
سیستم بهینه ساز مدیریت برق و بنزین اتومبیل (CES)
 
اتومبيلهاي موجود دربازاربه دليل شرايط جوی و موقعيتی از حداکثر قابليتشان استفاده نمي شود. معمولاُ اين تصور براي دارندگان خودرو بوده که براي بهره برداری بهتر وکارايي بيشتر اتومبيل بنزين اضافي به موتور تزريق شود که اين امر باعث مصرف بنزين بيشتر و هم ورود بيشتر سوخت در اکومولاتور شده و بر عکس از قابليت اتومبيل و عمر آن مي کاهد. گشتاور موتور نيز کارايي کامل خود را ازدست داده و سرعت نهايي نيز متقابلاُ کاهش مي يابد که اين امر منجر به تعمير وسرويس موتور اتومبيل نيز خواهد شد .

سيستم بهينه ساز مديريت برق و بنزین اتومبيل (CES ) دستگاهي الکترونيکی است که مي تواند احتراق و شرايط سوخت رساني در داخل اتومبيل را بهبود دهد قدرت وشتاب لحظه ائي را افزايش وآلودگی کمتر ايجاد می نماِيد وعلاوه بر اين مي تواند در مصرف سوخت اتومبيل صرفه جويي کند. کارايي مطلوب ونهائي اين سيستم بستگي مستقيم به مشخصات کلي و وضعيت هر خودرو و سال توليد آن دارد.
سیستم بهینه ساز مدیریت برق و بنزین اتومبیل (CES)
 تقويت كننده تلفن همراه در اتومبيل
 
اين سيستم جهت تقويت امواج تلفن همراه به هنگام استفاده درون خودرو، قطار، كاميون و ... ميباشد. تكنولوژي پيشرفته اين سيستم بسيار حساس بوده و حتي ضعيف ترين امواجي را كه توسط تلفن همراه قابل دريافت نمي باشد شناسايي كرده و تقويت مي كند.
با استفاده از این سیستم در داخل اتومبیل، گوشی تلفن همراه به هنگام کارکرد از انرژی کمتری نیز بهره می گیرد که این امر باعث ذخیره هرچه بیشتر انرژی در باطری گوشی تلفن همراه شده و در نتیجه موجب افزایش طول عمر باطری گوشی تلفن همراه می گردد. بعلاوه این سیستم از تداخل امواج الکترونیکی دیگر در داخل اتومبیل (رادیو پخش، ABS و...) با امواج تلفن همراه جلوگیری می کند.
تقويت كننده تلفن همراه در اتومبيل
 


8 دی 1389برچسب:, |
 

شرکت چشمه سار جاری

شرکت چشمه سار جاری
شرکت چشمه سار جاری به منظور ارائه راهکارهای نوین و گسترش استفاده از محصولات ژئوسنتتیک بجای روشهای سنتی تاسیس گردید. در طول این مدت با انجام فعالیتهای تبلیغاتی در رسانه های مختلف در جهت فرهنگسازی و آشنا کردن عموم مردم با مزیتهای محصولات ژئوسنتتیک قدم برداشته و با انجام پروژه های کوچک و بزرگ مختلف علاوه بر کاهش هزینه های اجرایی (مالی و زمانی)، قدم مهمی را در جهت ارتقاء سطح فن آوری درعرصه های مختلف بویژه راهسازی با استفاده از بهترین محصولات دنیا و همچنین توسعه کشور بردارد.
 شرکت چشمه سار جاری نماینده شرکت نائو آلمان در زمینه طراحی ، تهیه و اجرای مصالح ژئوسنتتیک درایران فعالیت مینماید و از جمله فعالیتهای این شرکت:
1.    احداث استخرهای پلیمری ذخیره آب
2.    تصفیه خانه های آب و فاضلاب
3.    مخازن نگهداری مواد نفتی
4.    استخرهای پرورش ماهی
5.    کانالهای انتقال آب
6.    لاگونهای دفن زباله
7.    حوضچه های تبخیر
و سایر خدمات مربوطه با استفاده از عریض ترین ورق ژئوممبران جهان ( نائو آلمان ) میباشد.
 چشمه سار جاری نماینده شرکت نائو آلمان
امروزه استفاده از تکنولوژي هاي نوين کيفيت و سرعت اجراي پروژه ها را بالا برده است ضمن آنکه هزينه هاي اجرا به مراتب کاهش يافته است. از جمله جديدترين تکنولوژي هاي موجود، استفاده از محصولات ژئوسنتتيک است که در بخش هاي مختلف صنعت، معدن، راهسازي و کشاورزي رواج بسيار يافته است. مزایای استفاده از ورقهای ژئوممبران نائو آلمان:
1.    سرعت نصب بالا
2.    نصف هزینه بتن و سیمان
3.    عمر طولانی
4.    ضمانتنامه 10 ساله
5.    مقاوم در برابر مواد شیمیایی
6.    مناسب جهت پرورش ماهی
با توجه به کیفیت محصولات ژئوسنتتیک تولید شرکت نائو آلمان و کنترلهای کیفی که در هنگام تولید و در محل انجام  میشود و گارانتی های معتبر ارائه شده برای این محصولات، شرکت چشمه سار جاری به تجربه و پس از تحقیقات و آزمایشات مختلف و بازدید از شرکت نائو آلمان درصدد اخذ نمایندگی انحصاری برآمد و اکنون مفتخریم اعلام کنیم که علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب به هموطنان عزیز، توانایی اجرا، پیاده سازی (نصب) و ارائه مشاوره در هر مرحله را داریم.
 


8 دی 1389برچسب:, |
 

دفتر تجارت الکترونیک ولقان حسینی

دفتر تجارت الکترونیک ولقان حسینی
 تجارت الکترونیک فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت است. [اطلاعات بیشتر درباره مفهوم تجارت الکترونیک]
ولقان حسینی در سال 13۸۰ با نام تجاری RED V کار خود را برای شرکت‌های خارجی آغاز کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دو شرکت گرافیکی Alien Entity در امریکا و Leo Archive در آلمان اشاره کرد. پس از دو سال با اعلام تحریمهای اقتصادی شدیدتر و مشکلات ناشی از آن، با تغییر رویکرد و با نام دفتر تجارت الکترونیک ولقان در بازار ایران شروع به فعالیت کرد ... [ادامه]
در این مدت پروژهای کوچک و بزرگ بسیاری توسط این دفتر انجام شده و اکنون خدماتی به شرح زیر را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.
•    طراحی وب سایت‌های ایستا، داینامیک و فلش، برنامه نویسی وبسایت و پرتال به زبان‌های مختلف.
•    طراحی و توسعه سیستمهای مدیریت محتوای وب سایت (CMS).
•    معرفی و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو جهت بهبود رنکینگ و افزایش بازدید و فروش.
•    برنامه نویسی، تولید و طراحی نرم افزارهای خاص مشاغل و اصناف مختلف و اتوماسیون اداری.
•    طراحی تبلیغات به صورت چند رسانه‌ای و مولتی مدیا (فیلم، صفحات وب، اسلاید، انیمیشن).
•    ارائه و اجرای راهکارها و روش‌های تبلیغاتی با استفاده از قابلیتهای محیط مجازی و اینترنت.
•    تهیه آمار و اطلاعات اصناف و ابزار و نرم افزارهای خاص تبلیغات مستقیم و هدفمند.
•    پشتیبانی از سیستمهای کامپیوتری و  وب سایت‌های شرکت‌ها و سازمآن‌ها.
•    آموزش حضوری یا مجازی اصول تجارت الکترونیک و بازاریابی برای افراد و پرسنل.
چرا بهتر است یکی از مشتریان ما باشید
•    بسیاری از هزینه‌های اداری و مدیریتی شرکت کاسته شده است، لذا قادریم محصولات و خدمات را با قیمتی پایینتر از بازار کشور عرضه کنیم.
•    در دسترس بودن و دسترسی سریع یکی از ویژگیهای فطری فضای مجازی است و ما به واسطه گسترش فعالیت در این محیط از این قائده مستثناء نیستیم، مشتریان ما از طریق تلفن - اینترنت - ایمیل - پست در تمام 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتی ایام تعطیل می‌توانند با ما در تماس باشند.
•    به واسطه فعالیت طولانی در زمینه IT و کامپیوتر، اطمینان داشته باشید که بهترین کیفیت را به مناسب‌ترین قیمت دریافت خواهید کرد.
•    در تمامی موارد هزینه کار بعد از انجام کار و رضایت مشتری دریافت خواهد شد.
•    مهم‌تر از همه صداقت، تمام تعرفه‌ها و نمونه‌ها به صورت شفاف و آنلاین در اختیار مشتریان از طریق همین سایت قرار گرفته است.
تماس با ما
کروکی
ارائه پیشنهاد، پروپزال و یا مشاوره ۱۰۰ درصد رایگان است. جهت دریافت کاتالوگ و یا نمونه کار با ما تماس بگیرید.
تلفکس: ۸۲۳۳۷۴۳ ۳۵۱ ۹۸+ و ۶۲۹۱۸۶۰ ۳۵۱ ۹۸+
تماس در خارج از ساعات اداری و یا پیام کوتاه  ۹۱۹۸۰۸۶۱۴۶ ۹۸+
پست الکترونیک: VOLGHAN@Gmail.com
نشانی پستی: یزد - خ بهشتی - خ رجایی - شرکت نیک پیک (تجارت الکترونیک ولقان).
در ضمن با استفاده از تمام مسنجرها و شبکه‌های اجتماعی معروف با ای دی VOLGHAN در دسترس هستیم.
 


8 دی 1389برچسب:, |
 
ولقان حسینی

VOLGHAN Hosseini E-Commerce Specialist, a Geek ;-) Karaj - Stockholm https://www.facebook.com/volghan https://twitter.com/volghan https://www.instagram.com/volghan/ https://www.linkedin.com/in/volghan/ https://www.volghan.net
volghan@gmail.com

 

لینکها

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

سفارش آنلاین قلیون

 

مطالب قبلی

» فاکتور رسمی
» VOLGHAN (Vulcan) Hosseini
» LONDON PRIVATE ULTRASOUND SERVICES
» جستجوی ملک
» این خانه فقط حلقه درش قسمت ما شد
» اجاره، خرید و فروش ویلا، آپارتمان مسکونی، دفتر اداری، مغازه و فروشگاه، زمین کشاورزی، زمین تجاری، مرا
» اگر گزینه خرید ملک در رشت را جستجو کنید،عباراتی مانند خرید آپارتمان در گلسار رشت،یا خرید آپارتمان در
» خرید خانه و ویلا در شمال کشور با ملک مانا
» دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini
» پخش پلاستیک یکتا
» پخش پلاستیک یکتا
» پلی یورتان (پلی اورتان)
» تقویم، سالنامه و سررسید 1401 رث گرافیک
» شرایط جدید اقامت ترکیه
» پاسخ به سوالات حقوقی اخذ پاسپورت و اقامت ترکیه از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری
» فروشگاه یدک ماهان
» واردات مستقیم و پخش شمع خودرو
» فروش فاکتور رسمی
» بانک اطلاعات املاک شمال کشور (گیلان و مازندران)
» پخش پلاستیک آریا استار

 

ارشیو

بهمن 1402

مهر 1402

شهريور 1402

ارديبهشت 1402

دی 1401

مهر 1401

شهريور 1401

بهمن 1400

آبان 1400

مهر 1400

شهريور 1400

تير 1400

خرداد 1400

ارديبهشت 1400

بهمن 1399

دی 1399

مهر 1399

شهريور 1399

مرداد 1399

تير 1399

خرداد 1399

ارديبهشت 1399

فروردين 1399

اسفند 1398

بهمن 1398

دی 1398

آذر 1398

آبان 1398

مهر 1398

شهريور 1398

مرداد 1398

خرداد 1398

ارديبهشت 1398

اسفند 1397

بهمن 1397

دی 1397

آذر 1397

آبان 1397

مهر 1397

شهريور 1397

مرداد 1397

تير 1397

خرداد 1397

ارديبهشت 1397

اسفند 1396

بهمن 1396

دی 1394

خرداد 1394

ارديبهشت 1394

اسفند 1393

دی 1393

شهريور 1393

مرداد 1393

تير 1393

ارديبهشت 1393

فروردين 1393

اسفند 1392

دی 1392

آذر 1392

مهر 1392

شهريور 1392

تير 1392

شهريور 1391

تير 1391

فروردين 1391

بهمن 1390

آذر 1390

مهر 1390

تير 1390

اسفند 1389

دی 1389

آبان 1389

 

نویسندکان

ولقان حسینی

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طراحی وب سایت و آدرس http://www.volghan.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

همسریابی

درگاه پرداخت اینترنتی

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگدهی

 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 63488
تعداد مطالب : 317
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1