دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

دکتر ولقان حسینی متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک برنامه نویس و طراح وب ایرانی سئو کار و گرافیست

 

 

دفتر تبلیغات و تجارت الکترونیک ولقان

دفتر تبلیغات و تجارت الکترونیک ولقان

دفتر تبلیغات و تجارت الکترونیک ولقان

تجارت الکترونیک فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت است. تجارت الکترونیکی را می‌توان انجام هرگونه امور تجاری به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سال‌های اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش‌بینی می‌شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله‌ای گفته می‌شود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا و یا خدمات منتهی می‌شود. (اطلاعات بیشتر در خصوص تجارت الکترونیک از ویکی پدیا).

تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع‌تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه‌های فعالیت تجاری، مانند خریداری، صورت برداری از کالاها، مدیریت تولید، تهیه و توزیع و جابه‌جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد.

ولقان حسینی

فعالیت‌های تجاری ولقان حسینی از سال ۲۰۰۱ میلادی با همکاری برای سایت Leo Archive در آلمان آغاز شد، بعد از گذشت حدود ۶ ماه و ارائه بیش از دو هزار کار گرافیکی مدیریت سایت امریکایی Alien Entity با درخواست همکاری وی موافقت کرده و به صورت رسمی وارد بازار تجارت آنلاین شد. پس از سه سال در حالی که بیش از ۲۵۰۰ نمونه کار داشت با تشدید تحریم‌های اقتصادی و مشکلات ناشی از آن که همکاری با شرکت‌های خارجی و به خصوص امریکایی را ناممکن می‌کرد سرانجام با تاسیس دفتر تجارت الکترونیک در سال ۱۳۸۵ به بازار ایران روی آورد. در این مدت پروژه‌های کوچک و بزرگ بسیاری توسط این دفتر انجام شده است.

سوابق اجرایی

  • مشاور و مجری تجارت الکترونیک شرکت‌های بین المللی.
  • مشاور و مجری تبلیغات شرکت‌ها و کارخانه‌های داخلی.
  • مجری تجارت الکترونیک سازمان‌ها، احزاب و گروه ها.
  • مشاور تجارت الکترونیک هتل‌های ایرانی و بین المللی.
  • مشاور انفورماتیک تعدادی از نشریات فارسی زبان.
  • مشاور و مدیر برنامه‌های تبلیغاتی مجموعه‌ها و اشخاص.

سوابق تحصیلی

  • کارشناس ارشد و متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک.
  • کارشناس اینترنت و تکنولوژی از دانشگاه نوادا (UNLV).
  • کارشناس نرم افزار کامپیوتر از موسسه بین المللی (IIET).
  • گواهی ایزو از انستیتو کیفیت خدمات هند (IQCS).
  • گواهی ایزو در کیفیت خدمات از بریتانیا (BCI).
  • عضو انجمن طراحان وب.

سایر اعضای تیم

ن. جعفری (فروش)

ش. آذین (پشتیبانی)

ج. اکسیر (گرافیست)

ا. عدلی (تبلیغات)

اسامی کارفرمایان

صداقت

تعرفه‌ها و نمونه‌ها به صورت شفاف و آنلاین از طریق سایت در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

کیفیت عالی

از سال ۲۰۰۰ در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت داریم و با این پشتوانه کیفیت را تضمین می‌کنیم.

قیمت مناسب

به واسطه کاهش هزینه‌های اداری و مدیریتی قادریم محصولات و خدمات خود را با قیمتی مناسب ارائه کنیم.

طراحی وب سایت

وب‌گاه، تارگاه، تارنما، سایت یا وب‌سایت، مجموعه‌ای از صفحات وب است که دارای یک دامنه‌ اینترنتی یا زیر دامنه اینترنتی مشترکند و روی شبکه اینترنت قرار می‌گیرد. (اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی وب سایت از ویکی پدیا)

وب سایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تأثیر سایت در اطلاع رسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیت‌های جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمد زایی اشاره کرد. انتخاب وب سایت مناسب علاوه بر افزایش درصد موفقیت در رسیدن به هدفی که به آن منظور ایجاد شده سبب کاهش هزینه‌های مالی و زمانی مدیریتی و نگهداری خواهد شد از این‌سو انتخاب مناسب‌ترین گزینه بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برای مشاوره و راهنمایی رایگان با ما تماس بگیرید.

طراحی پرتال

هاست رایگان یکساله

دامنه رایگان یکساله

خدمات پشتیبانی

بهینه سازی (مبتدی)

ثبت و گردآوری محتوا

۸۰۰٫۰۰۰ تومان

طراحی سایت پویا

هاست رایگان یکساله

دامنه رایگان یکساله

خدمات پشتیبانی

بهینه سازی (مبتدی)

ثبت و گردآوری محتوا

۴۲۰٫۰۰۰ تومان

طراحی سایت ثابت

هاست رایگان یکساله

دامنه رایگان یکساله

خدمات پشتیبانی

بهینه سازی (مبتدی)

ثبت و گردآوری محتوا

۲۸۰٫۰۰۰ تومان

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو (سئو)

سایتی که رتبه خوبی نداشته باشد بودن و نبودنش تفاوتی ندارد.

به مجموعه فعالیت‌های تخصصی که بر روی وب سایت صورت می‌گیرد تا وب سایت در نتایج جستجو در رتبه‌های بالاتری قرار گیرد بهینه سازی وب سایت یا به اصطلاح سئو SEO که مخفف Search Engine Optimization می‌گویند. بهینه سازی سایت که یکی از روش‌های اصلی بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود با بهبود وضعیت وب سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو، سبب افزایش بازدید کننده و نهایتا افزایش فروش و ارائه خدمات خواهد شد. سئو برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست آوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و به خصوص گوگل است. (اطلاعات بیشتر در خصوص بهینه سازی موتور جستجو از ویکی پدیا)

موتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتم‌های خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی می‌دهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو می‌کند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایت‌های مرتبط را جمع آوری و بر اساس امتیاز آن‌ها را مرتب کرده و به کاربر نمایش می‌دهد. اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه می‌کنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو را نشان می‌دهد.

عمده بازدید کنندگان سایت توسط موتورهای جستجو هدایت می‌شوند بنابراین نمی‌توان نسبت به آن‌ها بی‌توجه بود. زمانی که یک سایت به اصطلاح آنلاین می‌شود با گذشت زمان خزنده‌ها یا روبات‌های موتورهای جستجوگر از سایت بازدید کرده و اطلاعات مورد نظر خود را استخراج و در بانک اطلاعاتی خود ثبت می‌کنند. موتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتم‌های خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی می‌دهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو می‌کند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایت‌های مرتبط را جمع آوری و بر اساس امتیاز آن‌ها را مرتب کرده و به کاربر نمایش می‌دهد. اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه می‌کنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو را نشان می‌دهد.

سئو حرفه ای

 معرفی به موتورهای جستجو

 ثبت در دایرکتوری‌ها

 بهینه سازی صفحات

 ثبت در وبلاگ‌ها

 ثبت در فروم‌ها (انجمن‌ها)

ثبت در شبکه‌ها اجتماعی

ثبت در نیازمندی‌ها

۴۲۰٫۰۰۰ تومان

سئو متوسط

 معرفی به موتورهای جستجو

 ثبت در دایرکتوری‌ها

 بهینه سازی صفحات

 ثبت در وبلاگ‌ها

 ثبت در فروم‌ها (انجمن‌ها)

ثبت در شبکه‌ها اجتماعی

۳۶۰٫۰۰۰ تومان

سئو مبتدی

 معرفی به موتورهای جستجو

 ثبت در دایرکتوری‌ها

 بهینه سازی صفحات

۲۴۰٫۰۰۰ تومان

طراحی گرافیک و چاپ

گرافیک‏ یا ارتباط تصویری حیطه‌ای از هنرهای تجسمی است که دارای کاربردهای متنوع و گسترده‌ای ست. گرافیک یا به عبارت کامل‌تر طراحی گرافیک (Graphic Design)، به‌کارگیری تکنیک‌های مختلف خلق آثار دوبعدی بر روی سطوح مختلف نظیر کاغذ، دیوار، بوم، فلز، چوب، پارچه، پلاستیک، نمایشگر رایانه، سنگ و… است که در جهت رساندن پیامی خاص به بیننده انجام بپذیرد. (اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی گرافیک از ویکی پدیا)

گرافیک یک اثر هنری ست که می‌خواهد پیامی را از طریق بصری در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مخاطب برساند.

چاپ یکی از مهم‌ترین و متداول‌ترین ابزارهای تبلیغات به شمار می‌رود. چاپ مشخصات هر بخش بر روی محصول، جعبه‌ای که برای بسته بندی استفاده می‌شود، بروشور همراه کالا، کاتالوگ، پوستر، کارت پستال، آگهی در رسانه‌های چاپی و ده‌ها کاربرد دیگر چاپ باعث می‌شود که مشاوران تبلیغات و نیز تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات، از چند و چون آن آگاهی داشته باشند.

خدمات طراحی گرافیک و چاپ

آرم و لوگوی تجاری

۶۰٫۰۰۰ تومان

طراحی اوراق اداری (کامل)

۱۵۰٫۰۰۰ تومان

طراحی تبلیغات محیطی

۳۰٫۰۰۰ تومان

طراحی تبلیغات فروشگاهی

۴۰٫۰۰۰ تومان

طراحی کاتالوگ (هر صفحه)

۴۰٫۰۰۰ تومان

طراحی بسته بندی

۶۰٫۰۰۰ تومان

طراحی نشریات

۵۰٫۰۰۰ تومان

طراحی تقویم و سررسید

۳۰٫۰۰۰ تومان

طراحی کارت

۲۵٫۰۰۰ تومان

انواع چاپ

تماس بگیرید

ساخت CD/DVD تبلیغاتی و آموزشی (مولتی مدیا)

استفاده از رسانه‌های مختلف، مانند صدا، عکس، ویدئو، انیمیشن، متن و… در کنار یکدیگر جهت انتقال بهتر پیام را چندرسانه‌ای گویند. استفاده از CD و DVDهای تبلیغاتی امروزه بسیار مورد توجه مدیران قرار گرفته است. نسبت هزینه به اطلاعات مبادله شده در این روش بسیار کمتر از تبلیغات چاپی و سنتی است از طرفی هم نتیجه کار بسیار زیباتر و جذاب‌تر خواهد بود. در روش چند رسانه‌ای تصاویر، فیلم یا انیمیشن به کمک متون تبلیغاتی می‌آیند تا تأثیر گذاری آن‌ها را چند برابر کنند. (اطلاعات بیشتر در خصوص چندرسانه ای از ویکی پدیا)

برای انتقال اطلاعات تجاری، تبلیغاتی، فرهنگی و موارد مشابه از ابزارهای مختلفی بهره برداری می‌شود. من‌جمله می‌توان به بروشورها، تیزرها، مقالات و یا آلبوم‌های تصاویر اشاره کرد. با استفاده از برنامه‌های مالتی مدیا می‌توان کلیه ابزارهای یاد شده را با امکانات منحصر به فرد IT در هم آمیخت و پروسه انتقال اطلاعات را به بهترین وجه انجام داد.  پروژه‌های مولتی مدیا می‌تواند در قالب‌های مختلفی مانند: سی دی‌های آموزشی، سی دی‌های تبلیغاتی، کارت سی دی‌های تجاری، نرم افزارهای آموزشی، آرشیوهای الکترونیک، گالری های دیجیتال، کتابخانه‌های مجازی و … تهیه گردد.

انیمیشن

560.000 تومان

کلیپ

420.000 تومان

مولتی مدیا

350.000 تومان

HTML

240.000 تومان

اسلایدشو

150.000 تومان

eBook

30.000 تومان

تبلیغات در اینترنت (بازاریابی آنلاین)

تبلیغات و بازاریابی اهمیت بسیاری در افزایش فروش و موفقیت دارند از این‌سو بسیاری از تولید کنندگان کالا و عرضه کنندگان خدمات درصدی از سود خود را برای تبلیغات صرف می‌کنند اما در این میان انتخاب روش تبلیغاتی مناسب که با صرف پایین‌ترین هزینه، بهترین نتیجه را بدهد اهمیت بسیاری دارد. (اطلاعات بیشتر در خصوص تبلیغات اینترنتی از ویکی پدیا)

روش‌های تبلیغاتی در تجارت الکترونیک که عمدتاً مبتنی بر تبلیغات اینترنتی است با توجه به استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا هزینه بسیار پایین‌تری را متوجه تبلیغ دهندگان می‌کند از طرفی هم با گسترش جامعه مجازی و کاربران اینترنت بازار هدف بسیار بزرگی را شامل می‌شود که می‌تواند موفقیت تبلیغات را رقم بزند.

استفاده از تبلیغات اینترنتی بدلیل ارزان بودن ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن، همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی، رو به گسترش است.

خدمات تبلیغات در اینترنت

تبلیغات در وبلاگ‌ها (۳۸ سرویس دهنده)

۵۰٫۰۰۰ تومان

تبلیغات در نیازمندی‌های اینترنتی (۲۷۱ نیازمندی)

۲۰۰٫۰۰۰ تومان

تبلیغات در شبکه های اجتماعی (۵۶۰ شبکه)

۵۰٫۰۰۰ تومان

تبلیغات در فروم‌ها (۴۰ انجمن)

۵۰٫۰۰۰ تومان

ارسال فایل تبلیغاتی

۵۰٫۰۰۰ تومان

تبلیغات کلیکی (بنر تبلیغاتی)

تماس بگیرید

تبلیغات در موتورهای جستجو

تماس بگیرید

تبلیغات هدفمند (بازاریابی مستقیم)

بازاریابی مستقیم نوعی از بازاریابی است که مستقیماً با مشتری مشکوک ارتباط برقرار می‌شود. در این روش، افرادی که بازاریابی می‌شوند مستقیماً از بازار هدف انتخاب می‌شوند. نقطه مقابل بازاریابی مستقیم، بازاریابی غیر مستقیم نام گرفته‌است، در این نوع از بازاریابی به صورت غیر مستقیم سعی در جذب مشتری می‌شود. مانند تبلیغات بیلبوردی که در فضاهای عمومی انجام می‌شود. بازاریابی مستقیم قابل اندازه گیری بوده و قابلیت پیگیری دارد، به این مفهموم که می توان درصد موفقیت بازاریابی را مشخص نمود. به عنوان نمونه: با تقسیم افرادی که بازاریابی شده‌اند به افرادی که مراجعه کرده‌اند، درصد موفقیت بازاریابی را تعیین کرد. اطلاعات بیشتر در خصوص تبلیغات هدفمند از ویکی پدیا.

این نوع از بازاریابی از ابزارهای ارتباطی مختلفی بهره می‌برد: نظیر پست، رایانامه، پیام‌کوتاه، دورنگار. همچنین کمپین‌های تبلیغاتی نیز می‌توانند به صورت بازاریابی مستقیم عمل کنند. روشهای متداول این نوع بازاریابی: افرادی که در این روش بازاریابی می‌شوند از قبل شناسایی شده و اطلاعات آنها در بانکهای اطلاعاتی مربوط ذخیره شده و نام آنها نیز در ابتدای بولتن بازاریابی درج شده و مستقیماً خطاب می‌شوند.

خدمات تبلیغات هدفمند

فکس تبلیغاتی (هر صفحه)

۶۰ تومان

تبلیغات پستی (هر نامه)

۱۰۰۰ تومان

پیامک تبلیغاتی (هر پیام)

۱۱ تومان

تبلیغات وایبر و تلگرام (هر پیام)

۶ تومان

تبلیغات تلفنی (هر دقیقه)

۶۰ تومان

تبلیغات در رسانه‌ها

تماس بگیرید

تبلیغات محیطی

تماس بگیرید

تماس با ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت نمونه کار و کاتالوگ با ما تماس بگیرید.

دانلود کاتالوگ

۵۰۰۰۱۳۳۳۹۱۹۸۰۸

یزد پارک علم و فن‌آوری واحد G02

نمونه کار گرافیک

۰۲۱۴۲۶۹۴۶۸۲

www.VOLGHAN.net

نمونه مولتی مدیا

۰۹۱۹۸۰۸۶۱۴۶

VOLGHAN@Gmail.Com

نمونه کار سایت

۰۳۵۳۸۳۳۲۹۱۳

۰۰۴۶۷۶۴۶۶۷۰۷۶

طراحی سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک بازاریابی آنلاین بازاریابی مستقیم CD/DVD تبلیغاتی طراحی هویت بصری طراحی وب برندسازی اینترنتی

Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to VOLGHAN.Net


یک شنبه 13 دی 1394برچسب:, |
 
ولقان حسینی

VOLGHAN Hosseini E-Commerce Specialist, a Geek ;-) Karaj - Stockholm https://www.facebook.com/volghan https://twitter.com/volghan https://www.instagram.com/volghan/ https://www.linkedin.com/in/volghan/ https://www.volghan.net
volghan@gmail.com

 

لینکها

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

سفارش آنلاین قلیون

 

مطالب قبلی

» فاکتور رسمی
» VOLGHAN (Vulcan) Hosseini
» LONDON PRIVATE ULTRASOUND SERVICES
» جستجوی ملک
» این خانه فقط حلقه درش قسمت ما شد
» اجاره، خرید و فروش ویلا، آپارتمان مسکونی، دفتر اداری، مغازه و فروشگاه، زمین کشاورزی، زمین تجاری، مرا
» اگر گزینه خرید ملک در رشت را جستجو کنید،عباراتی مانند خرید آپارتمان در گلسار رشت،یا خرید آپارتمان در
» خرید خانه و ویلا در شمال کشور با ملک مانا
» دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini
» پخش پلاستیک یکتا
» پخش پلاستیک یکتا
» پلی یورتان (پلی اورتان)
» تقویم، سالنامه و سررسید 1401 رث گرافیک
» شرایط جدید اقامت ترکیه
» پاسخ به سوالات حقوقی اخذ پاسپورت و اقامت ترکیه از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری
» فروشگاه یدک ماهان
» واردات مستقیم و پخش شمع خودرو
» فروش فاکتور رسمی
» بانک اطلاعات املاک شمال کشور (گیلان و مازندران)
» پخش پلاستیک آریا استار

 

ارشیو

بهمن 1402

مهر 1402

شهريور 1402

ارديبهشت 1402

دی 1401

مهر 1401

شهريور 1401

بهمن 1400

آبان 1400

مهر 1400

شهريور 1400

تير 1400

خرداد 1400

ارديبهشت 1400

بهمن 1399

دی 1399

مهر 1399

شهريور 1399

مرداد 1399

تير 1399

خرداد 1399

ارديبهشت 1399

فروردين 1399

اسفند 1398

بهمن 1398

دی 1398

آذر 1398

آبان 1398

مهر 1398

شهريور 1398

مرداد 1398

خرداد 1398

ارديبهشت 1398

اسفند 1397

بهمن 1397

دی 1397

آذر 1397

آبان 1397

مهر 1397

شهريور 1397

مرداد 1397

تير 1397

خرداد 1397

ارديبهشت 1397

اسفند 1396

بهمن 1396

دی 1394

خرداد 1394

ارديبهشت 1394

اسفند 1393

دی 1393

شهريور 1393

مرداد 1393

تير 1393

ارديبهشت 1393

فروردين 1393

اسفند 1392

دی 1392

آذر 1392

مهر 1392

شهريور 1392

تير 1392

شهريور 1391

تير 1391

فروردين 1391

بهمن 1390

آذر 1390

مهر 1390

تير 1390

اسفند 1389

دی 1389

آبان 1389

 

نویسندکان

ولقان حسینی

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طراحی وب سایت و آدرس http://www.volghan.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها

دکتر ولقان حسینی Dr Volghan hosseini

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

همسریابی

درگاه پرداخت اینترنتی

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگدهی

 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 63513
تعداد مطالب : 317
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1